カンヌ広告祭 世界の水衛生テーマにYOUTUBEでコンテスト

きれいな水が無いために一日に4000人が亡くなっている、水を無駄にするな

 

YouTube Cannes Young Lions  48 HOUR AD CONTEST

 

カンヌ広告祭では、YOUTUBEを使って若手クリエイターによる
水をテーマにしたショートフィルムのコンペティションを行っている。
制作者たちに与えられたのはテーマを知らされてからたったの48時間。
驚きのクオリティです。

 

自分の好みの作品を探してある種似たような映像を何度も見ていると、
自然とテーマが頭に残ります。

優秀作品は5月31日に発表です。

 

 

 

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コメント: 1
  • #1

    buytadalafilonline (火曜日, 06 11月 2012 21:48)

    I intended to draft you this bit of remark in order to say thank you once again for the pretty guidelines you've documented here. It is quite strangely open-handed of you to present unhampered precisely what a lot of people could have made available as an electronic book to generate some cash for themselves, and in particular now that you could have tried it if you decided. Those good tips likewise served as a good way to recognize that some people have a similar dream the same as my personal own to understand a whole lot more concerning this condition. I am sure there are lots of more fun periods ahead for many who take a look at your website.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

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